vineri, 25 iunie 2010

Media la purtare a colegei mele!!!!


Media la purtare a colegei mele din dreapta pe nume Varga Melinda ar fi cam de 9.Din cauza faptului ca are absente dar a avut probleme familiare.
Dar chiar daca are absente este o fata de traba si este foarte cuminte la ore.
Isi vede de treaba ei si nu are treaba cu nimeni.Problemele care l-ea avut sunt legate de mama si tatal ei.
Eu personal ma inteleg cu ea bine si vad ca este o fata de treaba si chiar vad ca isi vede de treaba si chiar cred ca ar invata mai mult daca ar fi sustinuta de familie si de prietenii ei.
Chiar daca Varga Melinda sta la sat tot vine la scoala si tot isi da cumva silinta.Eu personal nu am de ce sa o justific pentru ca nustiu sigur de ce absenteaza si ce treaba este la ea in familie.Eu cred ca ar putea fi o fata silitoare daca ar invata mai mult si daca nu ar mai avea probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu