duminică, 13 iunie 2010

Cel mai bun prieten in liceu



Prietena care eu mi-am facut in liceu este o persoana foarte de treaba si care ma intelege chiar daca ne mai certam.Ea este o persoana de incredere si la care pot sa-i spun ce vreau si care ma intelege.
Prietena acesta are ceva care poate nu toate persoanele le au dar ea este asa cum este si stiu ca ma intelege.Eu in privinta ei nu ma insel.
Eu cu prietena facuta in liceu ma inteleg chiar daca altora nu le convine sau care vrea sa obiecteze ceva in potriva noastra.
Prietenei mele pot sa-i spun problemele mele atat de la scoala cat si din afara scolii este o persoana sufletista dar are si defecte uneori vorbeste urat sau ii jigneste pe cei din jur si poate nu isi da seama.Pana la urma,urmei toti avem niste defecte chiar daca nu le observam dar ea este super:*.

Un comentariu: