miercuri, 23 iunie 2010

La Practica!!!!!








La Practica zilele care au trecut am avut toata clasa 9B de lucru. Noi am facut curat,am curatat mesele ,am spalat pe jos si tot cea ce a fost de facut.Eu de prima oara am fost servant iar apoi spalator.
Eu cand am fost pe post de servant am avut sarcina de a ajuta pe ceilalti cand au avut nevoie de ajutor.
In prima zi de servant am colaborat cu Varga Ioana si Blaga Andreea care stergeau mesele le-am ajutat si am sters si eu o masa sau 2.Eu am si aspirat in locul lui Varga Melinda si ea a luat alta atributie.Am mai colaborat cu Brata Radu care m-a ajutat sa schimb si in prima zi apa dupa ce am spalat cate o parcela.
Am mai colaborat si cu jurnalista noastra Todor Iulia care scria despre fiecare tot cea ce faceam.Apoi cand treaba a fost pe terminate in prima zi toti au plecat in sala 14,iar eu Brata Radu,Negrea Dan,Halasz David si jurnalista Todor Iulia am ramas in sala de clasa a domnului diriginte si am terminat de spalat pe jos iar Brata si Halasz m-au ajutat la schimbul de apa.
In a doua zi domn diriginte m-a pus ca sa fiu spalator pe jos iar Blaga Andreea a aspirat iar eu cu Torok Camelia am spalat pe jos.Eu cu Torok Camelia am maturat si am spalat sala mica de sport.Iar a treia zi neam odihnit si am scris pe blog tot cea ce am facut in zilele trecute.
Pentru mine nu a fost o treaba prea grea dar m-am descurcat si a fost si o experienta si o placere in acelas timp dar si o distractie si pentru ca incepem sa ne unim in clasa.A fost bine totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu