marți, 2 noiembrie 2010

Tema zilei-Balul Bobocilor

Cu ocazia zilei de marti 02.11.2010 am avut bucuria sa luam interviu elevei Galea Ioana din Colegiul Tehnic Constantin Brancusi (Reporter:Costa Anamaria)

Reporter: Buna ioana ce mai faci??
IoNuTzZa: Buna, da uite bine pe la scoala
IoNuTzZa: Tu?
Reporter: da bine vreau daca se poate sa-ti i-au un interviu
Reporter: se poate?
IoNuTzZa: da sicur...
IoNuTzZa: da sigur.
Reporter: ok atunci sa incepem ioana draga
Reporter: cum ii sa fi in clasa a10a
IoNuTzZa: da este foarte bine
Reporter: ma bucur
IoNuTzZa: si eu\
Reporter: eu din cate stiu nu ai participat la balul bobocilor
Reporter: dc?
IoNuTzZa: poi nu am participat
IoNuTzZa: nu am participat pentru ca nu am vrut si in plus nu puteam ramane la repetitii pentru ca aveam antrenamente
Reporter: ok atunci
Reporter: sti ca anul acesta va fi balul bobocilor?
IoNuTzZa: poi nu stiam...
IoNuTzZa: azi am aflat chiar in pauza mare
Reporter: da atunnci ii foarte bn daca totusi ai aflat
IoNuTzZa: da, si cateva fete din clasa mea participa la bal pentru ai ajuta pe boboci
Reporter: vreau sa te intreb daca anul acesta in clasa a10 a vei ajuta cu ceva colegi tai de scoala din clasa a9a
Reporter: pt bal
IoNuTzZa: poi sincera nu prea am timp si nu imi place sa fiu in centrul atentiei
Reporter: dar de ce nu iti place sa fi in centrul atentiei pt ca din cate stiu eu tu esti o sportiva buna si teai putea integra
Reporter: sau ti-e freca de absente
Reporter: ?
IoNuTzZa: poi...
IoNuTzZa: nu ca mi-e frica de absente
Reporter: dar atunci ce se intampla?
IoNuTzZa: pur si simplu nu vreau
Reporter: ok atunci dar vei vrea sa mergi sa vezi balul bobocilor?
IoNuTzZa: da
IoNuTzZa: am sa vin sa vad
Reporter: sti ca vor fi doar 3 perechi?
IoNuTzZa: nu, dar uite ca mi-ati spus dumeavoastra acum
Reporter: da ma bucur ca tiam spus
Reporter: ai vazut perechile ?
Reporter: care ai vrea u sa castige?
IoNuTzZa: poi nu stiu care as vrea sa castice pentru ca nu ii cunosc
Reporter: da ai dreptate
IoNuTzZa: asa ca nu imi pot da cu parerea pana ce nu ii vad dansand
Reporter: u ai avut ceva idei pt brobe?
IoNuTzZa: poi am avut si eu una
IoNuTzZa:
Reporter: poti sa ne spui care a fost ideea ta
Reporter: ?
IoNuTzZa: nu
Reporter: este cv secret si nu vrei sa ne spui si noua?
IoNuTzZa: poate ca\
IoNuTzZa: )
Reporter: ok ioana draga
IoNuTzZa: ideea mea a fost ca fiecare boboc sa mearga pe role cu o tava in mana si pe tava sa fie 2 pahare de apa, si care rastoarna paharele cu apa nu primeste puncte
Reporter: colegii sau colege va ajuta cu ceva balul bobocilor??
IoNuTzZa: da
IoNuTzZa: cateva fete vor participa
IoNuTzZa: ca sa ii ajute pe boboci
Reporter: este foarte buna idea ta mie mi-o place
Reporter: ma bicur ca se integreaza in asa ceva
IoNuTzZa: si eu
Reporter: crezi ca doamna profesoara va face mult mai mult ca si colegii tai ma refer crezi ca se va integra mai mult??
IoNuTzZa: poi nu stiu ce sa zic
IoNuTzZa: doamna profesoara ii ajuta foarte mult pe boboci
IoNuTzZa: ca in fiecare an
Reporter: poi stiu ca ii ajuta ca in fiecare an mie imi place ca isi bate capul pt balul acesta si ca si-a batut capul pana acuma chiar ma bucur
IoNuTzZa: si eu
Reporter: sa sti ioana draga ca mi-a facut placere ca am putut vorbi cu tn si ca ne-ai acceptat interviul
Reporter: poate cu o alta ocazie vom apela tot la tn
IoNuTzZa: nu aveti pentru ce
IoNuTzZa: si eu sunt foarte incantata pentru ca mi-ati luat mie interviu
IoNuTzZa: va multumesc
IoNuTzZa: si cu prima ocazie va mai astept
Reporter: iti dorim sa ai o viata plina de bucurii si nu in ultimul rand multa sanatate ca-i mai buna de cat toate
Reporter: iti dorim toate cele bune
Reporter: La revedere ioana
IoNuTzZa: Multumesc la fel
IoNuTzZa: La revedere doamna reporter
Link: Modelul a fost luat dupa acesta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu