joi, 15 martie 2012

Ora libera!!!

Poza originala


Poza modificata in photoshop


In ora libera de informatica domn diriginte ne-a lasat sa facem ce vrem dar sa nu deranjam ora si pe ceilalti colegi. Eu am lucrat in photoshop dupa cum se vede in imaginile de mai sus: prima poza originala, iar a doua poza modificata in photoshop. Calculatorul meu s-a blocat si am facut din nou ce ne-a dat de lucru inainte de ora libera. Am facut "print screen" la pagina de pe facebook si am deschis photoshop-ul si am dat "new, edit- paste". A trebuit sa lucrez pe pagina de facebook pe care am capturat-o.Dupa care sa sterg anumite cuvinte si sa pun alte texte sau chiar imagini. Am deschis google si am luat anumite imagini corespunzatoare textului respectiv scris acolo "Inimioara roz" apoi acolo in loc de anumite imagini am inlocuit cu imiagini de inimioare.Dupa care am salvat-o "in D" poza originala la care am dat "print screen", iar dupa ce am modificat-o am salvat-o si pe ceea originala. Aceasta ocupatie am avut-o eu in "ora libera" de informatica.

7 comentarii: