marți, 1 martie 2011

Articol pentru revista scolii

Dansurile mele preferate!!!


Dansurile de societate,orientale sau sportive ar trebui introduse in scoala mea Colegiul Tehnic Constantin Brancusi din Oradea.
Eu cred ca ar trebui introduse deoarece multor elevi din scoala le place sa practice aceste dansuri sau unele din ele fie baieti sau fie fete.Mie una imi place sa dansez la evenimentele petrcute in scoala mea.Deoarece imi place sapractic aceste dansuri de societate,orientale sau sportive.La repetitii imi dau toata silinta si ma bucura faptul ca se accepta sa se danseze la evenimente.Eu fac aceste dansuri cu mult drag si foarte putina experienta,dar ma descurc.Eu cred ca daca nu te descurci in asa ceva nu trebuie sa te dai batut pentru ca toate la randul lor se invata.

3 comentarii:

  1. ah sa nu uit, pune blogurile colegilor pe lateral, iute iute

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vrei sa te perfectionezi te asteptam la cursurile noastre de dans. Mai multe informatii gasesti pe: http://quasaroradea.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere